Pe scurt, feed-ul „For you” nu este chiar cel mai bun loc pentru „breaking news” din moment ce algoritmul platformei scoate în față alte postări.
În schimb, feed-ul „Following” este mai predictibil și potrivit mai ales pentru a fi la curent cu ultimele știri cu sensul de „recente”.
West Side Storia.ro
Gândită de Jam Session Agency. Produsă de Luca's Art Film și iRonic Distors.
Reclama, după umila mea opinie, are potențial, ar fi meritat o variantă extended de 90 sau 120 de secunde.
Alte reclame:
2024/25 #UCL: Dawn of a new era.
Buffalo Wild Wings | Jason Kelce.
State Farm | Fotbal vs fotbal.
H&M BRAT Autumn
H&M va lansa pe 12 septembrie colecția creată în parteneriat cu Charli XCX.
Google One-line
„Nobody at Google counts the links or the words on your blog posts”. Cel puțin așa spun reprezentanții Google.
350 de milioane
Modelele de inteligență artificială dezvoltate de Meta sub brandul „Llama” au fost descărcate de aprox. 350 de milioane de ori de pe platforma dedicată.
▶️Substack Media Tab
Substack a lansat o nouă secțiune în aplicațiile mobile dedicate platformei, „Media”, care cuprinde atât conținutul video, cât și cel audio (podcasturi).
🤝Instagram Collab Carousels
Instagram testează o nouă opțiune pentru postările de tip „carousels”, „Allow others to add to this post”, care, odată activată, va permite și altor utilizatori să insereze și alte imagini sau clipuri create de ei.
[SOURCE]
More Updates
[Instagram] dezvoltă în continuarea opțiunea „Chains”.
[Instagram] ia în considerarea mutarea barei de căutare în partea de jos a aplicației, mai specific deasupra butoanelor.
[Instagram] a lansat o nouă opțiune pentru feed, „Feed topics”.
Threads Updates
[Threads] trimite acum utilizatorilor newslettere care conțin o serie de „unread threads”.
[Threads], în cazul în care Meta nu a încheiat anterior un acord de licențiere a unei melodii aflate în portofoliul unei case de discuri, va elimina respectiva melodie din clipul postat pe platformă.
[Threads], prin protocolul ActivityPub, nu permite utilizatorilor să posteze imagini în format GIF de pe platforme de socializare descentralizate precum Mastodon.
[Threads] oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a posta pe Mastodon sau Bluesky — via Threads — direct din platformele de social media management.
[Threads] a lansat o nouă opțiune pe varianta desktop (web) a platformei, „Rearange columns”.
Google Gemini
Google a lansat o nouă opțiune pentru extensiile disponibile pentru Google Gemini sub forma unor reguli de bune practici.
Google Gemini
Google a lansat o nouă opțiune pentru Google Gemini sub forma unei noi extensii, „OpenStax”, care oferă utilizatorilor acces la informațiile cu caracter științific sau nu conținute de cărțile aflate în portofoliul platformei.
Google Looker Studio
Google a eliminat opțiunea „Auction Insights” din Google Looker Studio.
Google Mail
Google a lansat o nouă opțiune pe bază de AI pe aplicația pentru Android a GMail, „Q&A”, prin intermediul căreia fiecare utilizator va avea posibilitatea de a interacționa cu un e-mail sub forma unei sesiuni de Q&A.
Google Search
Google testează o nouă secțiune pe Google Search, „From your notifications”, care afișează utilizatorului rezultate pe baza notificărilor primite din partea altor platforme.
Google Circle to Search
Google a lansat două noi acțiuni pentru opțiunea „Circle to Search”, „Crop screenshot” și „Share”.
YouTube Music
YouTube oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a exporta în Apple Music playlist-urile create în YouTube Music.
YouTube Shorts
YouTube a extins la nivel global opțiunea pe bază de AI pentru YouTube Shorts „AI Summaries”, mai specific către „all languages supported by YouTube comments”.
💠AI Features
[Anthropic] a lansat o nouă opțiune pentru chatbot-ul Claude AI pe varianta desktop a platformei, „Code inpainting”.
[Perplexity] dezvoltă și o nouă platformă pentru utilizatorii săi, Perplexity (PPLX) Payments.
[Meta] a lansat Meta AI Studio și pe varianta desktop (web) a Instragam.
[xAI] a lansat o nouă opțiune pentru chatbot-ul Grok AI, „Voice commands”.
⚙️SoMe Features
[LinkedIn] a lansat o nouă opțiune pentru LinkedIn DMs, „Saved drafts”.
[Meta] a lansat o nouă setare pentru Meta Pixel, „Manage data source categories”.
[Meta] a lansat un nou tip de placement pentru campaniile de paid advertising, „Facebook Notification”.
[TikTok] a lansat o nouă opțiune sub forma unui buton pentru clipurile postate pe platformă, „New group”, prin intermediul căruia poate distribui un clip într-o conversație de grup.
[Twitch] a lansat pe aplicațiile mobile ale platformei o nouă interfață dedicată procesului de creare a clipurile de tip „Shorts”.
[Twitter] va oferi în curând fiecărui utilizator posibilitatea de a vedea o listă cu postările care conțin același link.
[WhatsApp] testează o nouă opțiune pe aplicația pentru Android dedicată platformei WhatsApp Business, „Marketing Messages”.
[WhatsApp] dezvoltă pe aplicația pentru Android o nouă opțiune dedicată conversațiilor de pe platformă, „Custom lists”, care se prezintă sub forma unui filtru.
💼Poți susține munca mea 🎯trimițând acest newsletter unui prieten care ar aprecia să fie conectat zilnic cu ultimele știri din digital.