Threads: 5 lucruri pe care o agenție de publicitate, un brand, un publisher sau un creator de conținut trebuie să le știe.
Threads se va lansa pe 14 decembrie în România, astfel că am făcut o listă cu cinci lucruri esențiale pe care orice agenție de publicitate, brand, publisher sau creator de conținut trebuie să le știe despre această platformă.
1) Paid partnerships
Influencerii au posibilitatea de a marca publicitatea atât prin crearea unei postări de sine stătătoare, dar și atunci când repostează una prin opțiunea „Quote”
2.Traffic monitoring
Instagram a lansat un link referrer și pentru Threads, „l.threads.net”, cu ajutorul căruia fiecare brand / publisher / creator de conținut / agenție de publicitate poate monitoriza traficul generat de platformă.
3.Hashtags
Nu, dar avem „post topics”. Doar unul pe post.
4.KPIs
Două categorii de KPIs:
a) Impressions sau views.
b) Comments, likes, reposts (repost + quotes).
5.Content creation
Sunt disponibile mai multe formate de comunicare:
Text posts.
GIF & Photo posts.
Video posts.
Voice posts.
Polls.
Formatele de mai sus sunt valabile și pentru replies. Mai mult, brandurile mai creative în comunicare au la dispoziție și aplicația Series.
⭐Threads Updates
News
„Epigram” și „Textagram” sunt două dintre variantele de nume alternative gândite de echipa Instagram pentru Threads. „Typostagram” ar fi fost perfectă.
Features
[Threads] testează o nouă opțiune, „Hideen by Threads”, prin care platforma va ascunde automat comentariile ofensatoare / de tip „spam”.
[Threads] testează o nouă secțiune pentru profil, „Suggested for you”.
[Threads] a lansat o nouă opțiune, „Report topic”.
[Threads] a lansat o nouă opțiune, „Topic Threads”.
😇 Poți aprecia munca mea 💌trimițându-i acest newsletter unui prieten care dorește să fie conectat zilnic cu ultimele știri din digital.